Zajęcia grupowe

WZMACNIANIE

WZMACNIANIE

SPALANIE

SPALANIE

CIAŁO I UMYSŁ

CIAŁO I UMYSŁ

CHOREOGRAFICZNE

CHOREOGRAFICZNE

MODELARNIA BIEGA

MODELARNIA BIEGA

Wzmacnianie

Jędrne pośladki

Zajęcia skupiają się na wzmacnianiu mięśni nóg oraz pośladków. Ćwiczenia są tak dobrane, aby spalać zbędną tkankę tłuszczową i kształtować smukłe nogi oraz zgrabną pupę., czyli jedne z bardziej problematycznych partii ciała. Zajęcia są dedykowane dla wszystkich.

BootCamp

Zajęcia ogólnorozwojowe bazujące na połączeniu pracy siłowej i kondycyjnej. Ćwiczenia angażują wszystkie grupy mięśniowe, dzięki czemu wzmacniają wytrzymałość całego ciała i pozwalają spalać mnóstwo kalorii. Trening wywodzi się z ćwiczeń wykonywanych na szkoleniach wojskowych, w formie zajęć grupowych gwarantuje niezły wycisk, ale również dobrą zabawę. Zajęcia dedykowane dla osób średnio zaawansowanych i zaawansowanych.

TRX

Zajęcia z wykorzystaniem specjalnych taśm, które bazują na pracy z ciężarem własnego ciała. Różne warianty ćwiczeń wykonywanych przy użyciu taśm TRX, sprawiają, że podczas treningu angażowane są wszystkie partie mięśniowe, przez co poprawiamy swoją siłę, równowagę, wytrzymałość i stabilność. Zajęcia dedykowane dla osób średnio zaawansowanych i zaawansowanych.

Pilates TRX

Na tych zajęciach ćwiczenia i ruchy wykorzystywane w pilatesie są wykonywane z użyciem taśm TRX. Dzięki temu odciążamy kręgosłup, wzmacniamy mięśnie, kształtując przy tym smukłą sylwetkę i prawidłową postawę ciała. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

Fitbalet

Idealne zajęcia dla osób, które pragną wysmuklić swoje ciało, nadać gracji ruchom i poprawić koordynację. Regularny trening da nam siłę „środka”, wzmocni, zwiększy zakres ruchu, nauczy odprężać oraz sprawi, ze ruchy staną się pełne lekkości. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

Zgrabna sylwetka

Zajęcia ogólnorozwojowe, angażujące wszystkie partie mięśniowe. Dzięki tym ćwiczeniom można sprawnie zgubić zbędne kilogramy, wzmocnić całe ciało i wysmuklić całą sylwetkę. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

Deepwork

Kompleksowy trening, który poprawia sprawność fizyczną , koordynację, siłę oraz wytrzymałość. Proste ćwiczenia wykonywane na zajęciach wymagają skoordynowanej pracy wielu grup mięśniowych, przywracają prawidłowe funkcjonowanie ciała, gwarantują zgrabną, smukłą sylwetkę oraz poprawną postawę ciała. Zajęcia dedykowane dla wszystkich.

Jędrne ciało

To efektywne zajęcia fitness dla wszystkich (bez względu na poziom zaawansowania), którym zależy na wyrzeźbieniu całego ciała. Trening z wykorzystaniem rozmaitego sprzętu łączy ze sobą zarówno ćwiczenia wzmacniające jak i cardio, co pozwala w krótkim czasie zaważyć pierwsze efekty!

Brzuch i pośladki

To trening ukierunkowany na wzmacnianie i modelowanie dolnych części ciała. Ćwiczenia ujędrniają i wysmuklają brzuch, uda i pośladki . Pozytywnie wpływają na kondycję fizyczną i wygląd całej sylwetki równocześnie przyspieszając spalanie tkanki tłuszczowej. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

Body ball

Trening ogólnorozwojowy z wykorzystaniem dużych piłek. Dzięki okrągłemu kształtowi i niestabilności piłki, ćwiczenia na niej wykonywane odciążają kręgosłup, wzmacniają i rozciągają ciało angażując wszystkie mięśnie. Prowadzi to do zwiększenia równowagi oraz do pięknej, smukłej sylwetki.
Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

TRX Spalanie

Zajęcia z wykorzystaniem taśm TRX bazujące na pracy z obciążeniem własnego ciała. Podczas treningu angażowane są i wzmacniane różne partie mięśniowe, a praca na niskiej intensywności (tętnie) sprawia, że wszystkie spalone kalorie pochodzą z tkanki tłuszczowej.

Rowery sztangi

Program zajęć grupowych, na których pierwsza część obejmuje trening cardio na rowerach w drugiej wykonujemy ćwiczenia z wykorzystaniem odpowiednio dobranej sztangi. Trening jest ukierunkowany na rzeźbienie smukłej, wysportowanej sylwetki. Zajęcia przeznaczone dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych.

Rowery + brzuchy

Zajęcia składają się z dwóch części. Pierwsza część ukierunkowana jest na spalanie tkanki tłuszczowej i poprawę kondycji poprzez intensywny trening na rowerze, druga część to praca siłowa, głównie skupiająca się na mięśniach brzucha. Dzięki tym zajęciom nie tylko można zeszczupleć w szybkim tempie ale również wyrzeźbić piękny, płaski brzuch. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

Brzuch jak skała

Ćwiczenia umożliwiające wzmocnienie mięśni głębokich odpowiedzialnych za prawidłową postawę ciała oraz za wzmacnianie kręgosłupa. Dzięki tym ćwiczeniom odciążamy kręgosłup, poprawiamy koordynację, przywracamy balans mięśniowy a przy okazji rzeźbimy płaski brzuch. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

Body Shape

Trening intensywnie spalający tkankę tłuszczową i wznacniający mieśnie całego ciała, prowadzony w formie specjalnego interwału. Podczas zajeć wykorzystywany jest różonorodny sprzęt oraz ciężar własnego ciała dla uzyskania najlepszego efektu – spalenia tkanki tłuszczowej oraz poprawy metabolizmu

MOVEMENT FACTS

Trening stabilizacji, mobilizacji i balansu – czyli trzech podstawowych aspektów zrównoważonego zdrowia fizycznego. Zajęcia, których głównym celem jest praca nad zwiększeniem świadomości własnego ciała, zakresu ruchu w stawach, czucia głębokiego, równowagi, koordynacji, a następnie – rozwijania siły. Podczas zajęć główny nacisk kładzie się na stabilizację tułowia, ustawienie łopatek, siłę obręczy barkowej, mobilizację bioder, wzmacnianie mięśni środka, a finalnie – połączenie wszystkich tych elementów w ruch holistyczny, czyli angażujący pracę całego ciała z pełną świadomością wykonywanego ruchu. Lekcja MOVEMENT FACTS rozpoczyna się trwającą około 15 minut rozgrzewką, która ma na celu przygotowanie naszego ciała do treningu poprzez stabilizację i mobilizację stawów. Część główna to ćwiczenia rozwijające podstawowe umiejętności, takie jak koordynacja, propriocepcja (czucie głębokie), równowaga, gibkość, siła. Ostatnie 10 minut to rozluźnienie i aktywna regeneracja w koncepcji FASCIAL FACTS, czyli masażu powięzi.

Spalanie

Rowery

Trening poprawiający przede wszystkim kondycję i wytrzymałość organizmu. Już sam klimat zajęć sprawia, że praca nad spalaniem tkanki tłuszczowej jest prawdziwą przyjemnością, a endorfiny wydzielone podczas treningu będą utrzymywać się w organizmie jeszcze długo po zakończeniu treningu. Zajęcia dedykowane dla wszystkich.

TRX Spalanie

Zajęcia z wykorzystaniem taśm TRX bazujące na pracy z obciążeniem własnego ciała. Podczas treningu angażowane są i wzmacniane różne partie mięśniowe, a praca na niskiej intensywności (tętnie) sprawia, że wszystkie spalone kalorie pochodzą z tkanki tłuszczowej.

Rowery + brzuchy

Zajęcia składają się z dwóch części. Pierwsza część ukierunkowana jest na spalanie tkanki tłuszczowej i poprawę kondycji poprzez intensywny trening na rowerze, druga część to praca siłowa, głównie skupiająca się na mięśniach brzucha. Dzięki tym zajęciom nie tylko można zeszczupleć w szybkim tempie ale również wyrzeźbić piękny, płaski brzuch. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

Zgrabna sylwetka

Zajęcia ogólnorozwojowe, angażujące wszystkie partie mięśniowe. Dzięki tym ćwiczeniom można sprawnie zgubić zbędne kilogramy, wzmocnić całe ciało i wysmuklić całą sylwetkę. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

Jędrne Ciało

Podczas tych zajęć pracują wszystkie partie mięśniowe, dzięki czemu ciało staje się smuklejsze i jędrniejsze. Te ćwiczenia skutecznie pomogą w walce ze zbędnymi kilogramami co zaowocuje piękną sylwetką. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

HIT FACTS

Trening interwałowy o wysokiej intensywności, którego celem jest wywołanie efektu metabolicznego, czyli przyspieszenia przemiany materii na czas kilkunastu godzin od zakończenia treningu, dzięki czemu możliwa jest efektywna redukcja tkanki tłuszczowej. HIT FACTS® to trening funkcjonalny – pracujemy tutaj na wielostawowych ćwiczeniach z wykorzystaniem masy własnego ciała. Jest treningiem ogólnorozwojowym, podczas którego pracujemy jednocześnie nad kondycją, siłą, wytrzymałością, koordynacją, gibkością, stabilizacją, mobilnością oraz czuciem głębokim.Struktura zajęć HIT FACTS® rozpoczyna się od procesu aktywacji całego ciała, skomponowanego z elementów stabilizacji, mobilizacji i przyspieszenia. Część główna to następujące po sobie w określonej kolejności moduły ćwiczeniowe, utrzymane w formie interwału, a następnie połączone w utrzymany w protokole Tabaty FINAŁ.

Boot camp

Zajęcia ogólnorozwojowe bazujące na połączeniu pracy siłowej i kondycyjnej. Ćwiczenia angażują wszystkie grupy mięśniowe, dzięki czemu wzmacniają wytrzymałość całego ciała i pozwalają spalać mnóstwo kalorii. Trening wywodzi się z ćwiczeń wykonywanych na szkoleniach wojskowych, w formie zajęć grupowych gwarantuje niezły wycisk, ale również dobrą zabawę. Zajęcia dedykowane dla osób średnio zaawansowanych i zaawansowanych.

Rowery sztangi

Program zajęć grupowych, na których pierwsza część obejmuje trening cardio na rowerach w drugiej wykonujemy ćwiczenia z wykorzystaniem odpowiednio dobranej sztangi. Trening jest ukierunkowany na rzeźbienie smukłej, wysportowanej sylwetki. Zajęcia przeznaczone dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych.

MOVEMENT FACTS

Trening stabilizacji, mobilizacji i balansu – czyli trzech podstawowych aspektów zrównoważonego zdrowia fizycznego. Zajęcia, których głównym celem jest praca nad zwiększeniem świadomości własnego ciała, zakresu ruchu w stawach, czucia głębokiego, równowagi, koordynacji, a następnie – rozwijania siły. Podczas zajęć główny nacisk kładzie się na stabilizację tułowia, ustawienie łopatek, siłę obręczy barkowej, mobilizację bioder, wzmacnianie mięśni środka, a finalnie – połączenie wszystkich tych elementów w ruch holistyczny, czyli angażujący pracę całego ciała z pełną świadomością wykonywanego ruchu. Lekcja MOVEMENT FACTS rozpoczyna się trwającą około 15 minut rozgrzewką, która ma na celu przygotowanie naszego ciała do treningu poprzez stabilizację i mobilizację stawów. Część główna to ćwiczenia rozwijające podstawowe umiejętności, takie jak koordynacja, propriocepcja (czucie głębokie), równowaga, gibkość, siła. Ostatnie 10 minut to rozluźnienie i aktywna regeneracja w koncepcji FASCIAL FACTS, czyli masażu powięzi.

Ciało i umysł

Pilates

To zajęcia angażujące do pracy wszystkie grupy mięśniowe. Ćwiczenia te, poprzez wzmacnianie mięśni głębokich, odpowiedzialnych za równowagę i stabilizację kręgosłupa, pomagają wypracować prawidłową postawę ciała oraz smuklejszą sylwetkę. Zajęcia są przeznaczone dla wszystkich.

Fitbalet

Idealne zajęcia dla osób, które pragną wysmuklić swoje ciało, nadać gracji ruchom i poprawić koordynację. Regularny trening da nam siłę „środka”, wzmocni, zwiększy zakres ruchu, nauczy odprężać oraz sprawi, ze ruchy staną się pełne lekkości. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

Pilates Flow

Trening bazujący na podstawowych ćwiczeniach pilatesu z płynnymi przejściami między kolejnymi ćwiczeniami. Powolna, techniczna praca ciała nie tylko wzmacnia ale również nadaje harmonii ciału oraz gracji ruchom. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

Stretching

Są to idealne zajęcia dla osób, które czują się spięte, odczuwają zmniejszoną ruchomość czy sztywność stawów. Głównymi walorami tych zajęć jest rozluźnienie, rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni. Charakter ćwiczeń pozwala nie tylko na pełne odprężenie i rozluźnienie, ale rónież na zrelaksowanie ciała i umysłu. Zajęcia są przeznaczone dla wszystkich.

Deepwork

Kompleksowy trening, który poprawia sprawność fizyczną , koordynację, siłę oraz wytrzymałość. Proste ćwiczenia wykonywane na zajęciach wymagają skoordynowanej pracy wielu grup mięśniowych, przywracają prawidłowe funkcjonowanie ciała, gwarantują zgrabną, smukłą sylwetkę oraz poprawną postawę ciała. Zajęcia dedykowane dla wszystkich.

Pilates TRX

Na tych zajęciach ćwiczenia i ruchy wykorzystywane w pilatesie są wykonywane z użyciem taśm TRX. Dzięki temu odciążamy kręgosłup, wzmacniamy mięśnie, kształtując przy tym smukłą sylwetkę i prawidłową postawę ciała. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

Pilates stretching

To trening skupiający się na rozciąganiu całego ciała oraz wzmocnieniu mięśni głębokich. Powolna, techniczna praca wspaniale rozluźnia, koryguję postawę, wysmukla. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

Joga

Praktyka jogi polega na odpowiednim, płynnym wejściu w pozycję (asanę) i pozostaniu w niej przez odpowiedni czas. Kolejne pozycje sprawiają, że ćwiczący dociera i stale przekracza granice swoich możliwości i blokad ruchowych. Joga również uczy prawidłowego oddychania i wyrabia nawyk przyjmowania prawidłowej, wyprostowanej postawy, relaksuje, odstresowuje oraz równoważy dając harmonię między ciałem a duszą. Zajęcia dla wszystkich.

PortDeBras®

Połączenie baletu, Pilates, tańca oraz balansu z piękną muzyką. Wzmacnia i wysmukla ciało, poprawia koordynację, zwiększa zakres ruchu. W zajęciach PortDeBras® dużą wagę przywiązuje się do płynnych ruchów rąk, które uczą elegancji i gracji. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

Choreograficzne

Dance/Dance power

Idealne połączenie różnych form tanecznych takich jak: hip hop, salsa, cha cha i fitnessu. Energiczna muzyka i ciekawe choreografie sprawią, że spalanie tkanki tłuszczowej i praca nad poprawą kondycji będzie tylko i wyłącznie przyjemnością. Zajęcia są dedykowane dla wszystkich.

Step

Zajęcia choreograficzne o charakterze wytrzymałościowym, podczas których główny cel stawia się na spalanie tkanki tłuszczowej oraz zabawę w rytmach głośnej i porywającej do tańca muzyki. Dynamiczną choreografię tworzą łatwe kroki, ułożone w ciekawy sposób. Idealne dla tych, którym celem jest spalenie zbędnych kilogramów i wysmuklenie sylwetki. Przede wszystkim jednak zajęcia STEP to godzina szalonej zabawy i ładowania się pozytywnym nastrojem, który utrzymuje się przez kilka następnych godzin!

Easy Step

Klasyczne zajęcia choreograficzne na stepie dla osób początkujących, nastawione przede wszystkim na spalanie tkanki tłuszczowej, poprawę koordynacji ruchowej oraz wzmocnienie dolnych partii ciała. Zestaw prostych kombinacji kroków, które pozwolą nie tylko w łatwy i przede wszystkim przyjemny sposób wysmuklić sylwetkę i spalić zbędne kilogramy, ale także rozwinąć umiejętności tańczenia na stepie, umożliwiając po kilku tygodniach przejść na poziom zaawansowany – a tam już jest pełne szaleństwo 😉

Aktywna ciąża

Aktywna ciąża

Spokojne zajęcia wzmacniające, rozciągające, oddechowe i rozluźniające z wykorzystaniem: dużych piłek, małych piłek, hanti, taśm TRX.  Skierowane do wszystkich kobiet w ciąży, głównie w II i III trymestrze, zarówno aktywnych fizycznie przed ciążą jak i tych nieaktywnych.

Wpływ ćwiczeń na organizm kobiety w ciąży:
– aktywność fizyczna poprawia funkcjonowanie układu krążenia i oddechowego, przez co aktywne ciężarne mają lepszą tolerancję na wysiłek w ciąży i podczas samego porodu;
– wzrasta przemiana materii, przez co następuje niższy przyrost masy ciała (rzadziej występuje otyłość i następuje szybszy powrót do formy po porodzie);
– rzadki poród przedwczesny, przenoszenie ciąży, nieprawidłowe ułożenie płodu oraz powstawanie rozstępów skóry;
– krótszy czas trwania poszczególnych kresów porodu. Szybciej postępuje rozwieranie szyjki macicy oraz odczuwana mniejsza bolesność skurczów partych;
– czas hospitalizacji poporodowej aktywnych ciężarnych jest krótszy;
– poprawiają ogólna sprawność fizyczną i wzmacniają serce.

Każda Pani chcąca uczestniczyć w zajęciach powinna skontaktować się ze swoim lekarzem w celu uzyskania informacji o braku przeciwwskazań do ćwiczeń.

Modelarnia biega

Modelarnia biega

Nie macie doświadczenia w biegach w terenie? A może zawsze chcieliście spróbować, lecz nie mieliście na tyle motywacji by zacząć? Mamy coś dla Was !!!
Modelarnia biega to pierwsze takie zajęcia biegowe organizowane na świeżym powietrzu.

Spotkania odbywają się co czwartek o godzinie 18:00.

Piętnastominutówki

Piętnastominutówki

Jeżeli jesteś osobą jeszcze raczkującą w temacie siłowni lub po prostu nie masz pomysłu na trening to nasze „piętnastki” są idealne dla Ciebie! Od poniedziałku do piątku instruktor opiekujący się osobami ćwiczącymi na siłowni, 8x razy dziennie układa 15 minutowy trening dla każdego na wybrane partie ciała.